Jumaat, Mei 06, 2011

Rindu

Babysitter anak aku telah mengalami sakit misteri maka dengan hati yang berat aku telah menghantar anak-anak aku ke Skudai. Sejak dari hari Isnin malam hingga hari ini anak-anak aku di Skudai. Huhu aku rindu...


Aku dan Akmal. Mama rindu sangat dengan Akmal. Kalau tak mesti riuh dengan suara Akmal yang sedang marah adik-adik buat perangai padahal dia lah ketuanya.



Aku dan Aizat. Mama rindu Aizat. Rindu nak dengar Aizat tanya Mama " Mama sayang Adik tak?" Aizat memang senang terasa hati kalau tengok Mama asyik dengan Nizar.


Aku dan Nizar. Mama rindu nak dengar Nizar merenggek mintak perhatian. Kalau Nizar depan mata kadang-kadang Mama rimas dengan ngada-ngada Nizar, tak nak berenggang dengan Mama. Tapi bila Nizar tak depan mata Mama rindu dengan perangai ngada-ngada Nizar.

2 ulasan: