Jumaat, Mac 02, 2012

Bersalah... Penat & Letih

Minggu yang amat kelam kelibut dan huru-hara dalam hidup aku sebagai seorang isteri, Mama dan pekerja. Minggu ni keleurga aku terpaksa mengalah dan aku terpaksa meninggalkan mereka beberapa hari kerana kerjaya aku. Jujur, I hate left them while I'm outstation.


Hari Selasa dan Rabu (28 & 29 Feb 2012) aku ada team builder di Singapore. Hari ini, aku menuju ke Saujana Resort, Shah Alam untuk Annual Dinner.

Dan aku rasa amat bersalah dengan anak-anak aku sebab tak banyak luangkan masa untuk mereka untuk minggu ini, terutama Nizar. Aku keluar rumah dia tak bangun lagi dan bila aku balik rumah, aku yang tak larat nak layan dia. Penat sangat.

InsyaAllah next week aku cuba luang masa cerita pengalaman aku minggu ini.



Penyambung Warisan...


Mama, sangat rindu pada Akmal, Aizat & Nizar. Rindu nak golek-golek dan pot-pet, pot-pet dengan heroes Mama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan