Ahad, Januari 06, 2019

Me, Myself and I

Selamat Tahun Baru… readers :)

Tahun baru, tapi masih tetap diri yang lama. 

Tahun ini bertambah sibuk memandangkan 4 orang anak telah bersekolah. Makin kelam kelibut hidup bermula dari celik mata sampai tutup mata zzzzz.

Dan saya masih lagi WAHM yang menjalankan perniagaan bisnes online menjual produk-produk Shaklee.

Setia Bersama Shaklee dari dulu. Semoga tahun ni makin memberangsangkan perniagaan online saya.

Nak beli vitamin Shaklee boleh roger akhak ya 0127100061.

Alang-alang saya share kat sini yea promo Shaklee bulan Januari 2019 iaitu ESP.

Peminat ESP order segera. Beli 2 canisters ESP dapat diskaun 5%. Beli 6 canister ESP dapat FREE 1 canister. Rebut cepat sebelum out of stock. Nanti melopong. 

Tahun ni in sha Allah saya akan lebih aktif memblog. So tungguuuu update dari saya okay :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan