Rabu, Januari 12, 2011

Addicted To...

Yes, currently I'm addicted to...............
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
...............................................................................................................................................................................................................................................................





stainless steel milk bottle...
So mula ler aku mencari info tentang botol stainless steel nie. Banyak ler yang best-best yang aku jumpa. Ada bermacam-macam jenis stainless steel bottle yang menarik dan cantik. Antaranya yang aku minat tapi luar budget aku brand Iiamo. Cantik sangat and intellegent too. Suke ...suke...suke sangat



Memandangkan botol susu yang aku suke tak memenuhi kemampuan poket aku maka aku memilih untuk membeli brand....................................................


EARTHLUST. Botol nie kalau tak nak guna handle boleh bukak dan di beri puting dan juga sippy. Tapi corak dia hanya ada bird & bee. So aku pilih gambar bee.

Botol susu seterusnya yang telah aku pilih untuk beli ialah........


Basix Kid Safe Starter. Botol nie dibahagian luaran disaluti dengan PVC. Ada 3 warna, biru, hijau & pink. Aku pilih warna hijau sebab dah bosan dengan warna biru.

Botol susu terakhir yang menjadi pilihan aku adalah.........

OrganicKidz. Huhuhu.... Botol susu OrganicKidz nie pon corak dia aku suka. Corak botol susu nie dot dot dan ada berbagai warna pilihan. Sangat menarik.

Addicted tak aku ngan botol susu stainless steel nie ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan