Isnin, Jun 27, 2011

ElMigos@Jusco Tebrau City

Semalam aku tutup dapur so pepagi lagi aku dan keluarga dah berumah tangga di JJ Tebrau. Memula sampai cari makan. So aku decide nak ke ElMigos sebab tekak dan perut aku tertarik dengan burger teriyaki kat situ.




Kekonon nak makan bersila dan bersantai kat lantai so kami memilih untuk duduk bersila.



En. Ayah dan Akmal berposing atas permintaaan Pn. Mama



Pn. Mama pulak bergambar dengan dua heroes. Hero paling kecik terpaksa dipegang oleh Pn. Mama supaya tak lari.



Burger Teriyaki yang telah mengoda segala organ-organ sistem pemakanan aku dan membangkitkan keinginaan aku untuk memakannya.



Set untuk kiddos. Tapi Akmal & Aizat tak berapa suka. Diorang makan kentang jer. Kenalah Ayah & Mama perabiskan yang lain.



En. Ayah memilih untuk makan ikan salmon. Okey ler tapi aku pernah makan ikan salmon yang dimasakan dengan cara yang lagi sedap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan