Rabu, April 04, 2012

Universal Studio, Singapore

Hari kedua kami berhoyeh-hoyeh di USS. Bagi aku bila pergi ke theme park tanpa anak-anak tak ler happening sangat. Tapi bila aku tengok rider kat USS nie tak berapa sesuai utntuk anak-anak aku yang berusia antara 7 tahun - 3 tahun. Kena tunggu Nizar 10 tahun baru boleh pergi. Kalau tak tak banyak yang boleh anak-anak aku main. Atau tak payah pergi kita ke Legoland akhit tahun ni. ;)


Posing depan USS waktu malam hari.


Siang hari pulak posing depan USS.


Figure yang kami terserempak semasa melilau di USS. First figure yang dapat aku bergambar bersama, Mr. & Mrs. Woody Woodpecker.


Alamak yang nie aku lupe pulak apa namanye.


My new handsome boyfriend. Scary tak?









Aku naik rider Tranformer dua kali. Syok oooo. Tapi kan aku naik rider Mumia sekali jer dan taubat aku tak hengin nak naik lagi. Berapa kali jantung aku copot, aku kutip balik letak semula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan