Khamis, September 23, 2010

Mama&BB@8 minggu Nan Indah - Rezeki Ramadhan



Genap lapan (8) minggu hari ini aku preggy anak ke-4 ku. Yang ke-4 tu. Fuh... 4 ko anak aku. Insyaallah bulan Mei tahun depan kami sekeluarga akan menyambut kehadiran ahli keluarga baru dalam hidup kami. Pastinya kehadirannya akan menyerikan dan menceriakan keluarga aku. Kelahiranmu dinantikan walaupun tidak dirancang. Ter"accident" ngeh ngeh ngeh...Aku anggap rezeki dari Allah untuk aku dan suami di bulan Ramadhan. Syukur sangat aku di beri rezeki lagi untuk memiliki zuriat.

Pregnancy kali aku lebih relak and santai sebab morning sickness aku tak heavy. Kalau previous pregnancy aku morning sickness tak hinggat dunia. Muntah ikut suka jer. Pagi sampai malam muntah jer ler. Pantang aku makan atau minum mesti aku muntah balik walaupun aku minum air kosong. Hish terseksa dan merana aku masa first trimester. Bila masuk 2nd trimester dah okay. Hopefully sangat aku tak muntah-muntah untuk kehamilan ke-4 ku. So aku boleh enjoy dari early stage till end stage. :)

3 ulasan:

  1. huhuhu.. tahniah yer.. hopefully its a gurl.. kalo boy lagi pon ok gaks..

    BalasPadam
  2. cinta: TQ & amin. this time aku x nak scan gender sbb aku x kisah ngan gender dia so wat per nak scan kan.

    BalasPadam
  3. betul kak, janji ko dengan baby sihat dan selamat.. all da best kak.. fyi, huda pon pregnant taw.. intan on da way kot.. hehehe

    BalasPadam