Jumaat, Disember 17, 2010

Christmas Party

Wah, aku amat sibuk mengorganize Christmas Party untuk kampeni aku nie. Tahun nie Legal & Secretarial Department diminta mengorganize Christmas Party yang akan di adakan pada ari ni, 17 Disember 2010 di Matterhorn Bistro.Persiapan terakhir, menyettelkan hadiah untuk Lucky Drawn, games, performance & contest.Hari Selasa lalu macam nak tercabut kaki shopping hadiah dari pagi samapi ke petang. Penat giler. Kelam-kabut memang idup aku, almaklum hanya 2 org jer dalam Legal & Secretarial Dpartment. lagi nak berlatih untuk performance. Eh... ada hadiah tau best performance, tu yang kepoh aku nak masuk. So let's enjoy to nite :)


Cak! We are from Legal & Secretarial Department.






Hadiah yang aku harap menjadi milik aku. Shiseido Set



Comelkan hadiah nie. Aku suke sangat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan