Rabu, Disember 15, 2010

Kotak Buluh


Semalam barang yang ku tunggu-tunggu telah tiba. Aku telah meng'order' kotak buluh yang comel untuk aku bubuh coklat homemade. Konon-konon aku nak jadikan cenderahati masa majlis kenduri kat rumah aku pada 02.01.2011. Hajat hati nak bagi coklat tapi adakah aku larat buat. heheheh.. duhai adikku Diana, I need your help. Kalau aku tak larat aku letakkan gula-gula aje yea :)


Kotak buluh nie hanya boleh muat 2 biji coklat yang sederhana besar aje.

Cenderahati lain nantilah aku upload lepas abis majlis nanti dah basi pulak. Aku nak cerita hal kotak buluh nie jer sebab aku rasa dia sangat comel dan harganya very okey. Dan yang paling aku suka perkhidmatan yang diberikan oleh supplier kotak buluh nie yang sangat pantas dan boleh bertolak ansur. Lima bintang untuk you Ain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan