Jumaat, September 14, 2012

Hik... Me Again

Hahahaha... tetiba datang angin gedix aku sangat nak letak gambar aku yang memboyot. Macam ler cantik sangat gambar perut besar tu. Tapi aku tak peduli ler, tengok jer yea.
 
 
Gambar aku dah 7 bulan setengah mengandung.
 
 

Ntah apa angin aku ajak kawan aku snap gambar aku masa kat opis. Nie lepas balik lunch. Masa lunch kiteorang dah buat projek baik punye.
 

Sebenarnya aku dah ke kedai Bodyshop dan suruh salegirl kat situ pakai kan blusher and touch up make up aku. Hahaha... sekarang nie kalau lunch hour aku memang suka dok bertandang kat kaunter make up. Selalunya kaunter Esteer Launder & Loreal yang jadi mangsa aku,  suka pergi ke sana nak pakai make up free.
 

Eh! Lagi gambar aku, korang layan jer ler yea walaupon dah nak termuntah.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan