Rabu, September 05, 2012

Legoland Family Day

Last Sunday, 2nd September 2012 aku dapat invation Legoland Family Day. Aku dapat 10 tickets free. So aku boleh ler angkut sesapa yang aku suka.
 
Cenggini ceritanya aku dapat ticket Legoland tu... ramai sangat yang tanya cam ner nak dapat ticket free. Aku dapat dari kampeni aku nie. Memandangkan kampeni aku ni bawah Khazanah Nasional Berhad so ter"list ler dalam invitation list. Kampeni aku nie pun developer for leisure and tourist, kiteorang pun ada buat theme park kat Desaru. Tu ler maybe masuk dalam list invitation. So, dah dapat peluang pergi percuma dan antara pengunjung-penghunjung terawal so tak kan nak lepas peluangkan. Enjoy jer ler... anak-anak kau lah kan. Aku yang tengah memboyot nie mana ler dapat main.


 
Gedix sangat masa dapat tiket Legoland. Siap nak posing. Macam ler best sangat.


 

Kami di depan entrance Legoland

 
 
Pada yang nak pergi sana boleh ler pergi berhoyeh-hoyeh mulai 15 September 2012. Legoland officially open to public on 15 September 2012. Tiket masuk bagi adult RM 140 dan kekanak RM110. Nak lagi pasti sila semak di website Legoland Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan