Isnin, Mac 15, 2010

Berpindah

Hari ini aku berpindah ke work station baru. Bilik lama aku di beri kepada HR Manager yang di arah untuk berpindah ke bangunan tempat aku berkerja. So... aku pun kena berpindah ke tempat baru. Work station lama aku lebih privacy sebab tu bos aku suruh bagi pada HR Manager baru. Yerlahkan tugas HR banyak PNC so kena ler tempat yang lebih privacy. Work station baru aku tu tak terlalu privasi sebab orang boleh dengan mudah masuk ke bilik aku.


Work station lama


Fuh letih jugak ler aku hari nie menggangkut harta-benda aku ke work station baru aku. Nasib baik ler ada budak-budak praktikal dapat aku minta tolong. Work station baru aku tu terletak di belakang work station lama aku jer. Tak ler jauh ke mana pun tapi disebabkan aku punya fail banyak tu yang letih memunggah.




New work station


Kabinet baru aku belum sampai lagi tu yang nampak kosong jer. Dalam minggu nie jugak maybe sampailah kabinet baru aku. Boleh ler aku menyusun segala bagai barang-barang aku yang berselerak. Wah nampaknya minggu nie aku bizi mengemas work station baru aku ler yek. Tadi aje berjam-jam menyusun meja kerja aku. Bos aku suruh ikut feng-shui. Tu yang sekejap susun ke kanan kejap susun ke kiri. Ikutkan ajelah.

1 ulasan:

  1. kak, kena pindah yang kat document room tu ke? biaq benar? giler seh...

    BalasPadam