Khamis, Mac 11, 2010

SPM Result Kuar

Wah wah wah... ari nie keputusan SPM 2009 kuar. Pada yang ambil SPM mesti berdebar-debar nak amik result. Inilah harinya terjawab segala penat lelah dan usaha seseorang pelajar setelah bertahun-tahun belajar.
Terkenang "akhak" masa zaman SPM akak. Yerlah lagi-lagi baru jer minggu lepas attended reunion Ex-SETA tu yang teringat balik zaman sweet 17. Masa tu tahun 1993, fuh.. berdebar giler masa nak amik result. Tulah hari menentukan untung nasib aku samada aku boleh terus belajor atau aku kena amik lagi sekali SPM atau kena kerja. Alhamdullilah result aku okey. Zaman aku masih guna pangkat-pangkat. So walau pun aku dapat pangkat 1 tapi aggregat aku bukanlah ok sangat. Makanya, aku pun meneruskan pelajaran aku ke form six sebelom gi UM.
Bagi adik-adik diluar sana yang SPM result kuar ari nie, akak ucapkan tahniah pada yang dapat flying colour result dan pada yang resultnya "kureng" jangan putus asa. Usaha tangga kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan