Jumaat, Mac 19, 2010

GCFO House Warming

Malam semalam aku telah memenuhi undangan bos aku menghadiri majlis house warming rumah dia. Hanya aku, suamiku dan Akmal saja yang pergi. Aizat dan Nizar tak pergi sebab kedua-dua anak aku tu dok umah mak aku kat Skudai. Malas pulak nak gi jemput dorang. Rumah bos aku nie terletak di Austin Height, jenis rumah semi-D. Menu malam tu ada nasi beriani, kambing, mee, sate, ABC dan kuih muih. Semua ditempah dari Indonesian Food.




View dari depan rumah waktu siang dan malam






View tepi rumah




Ruang Makan




Ruang Tamu




Bilik tidur pun aku masuk jugak. hish hish... melampau betul aku nie.




Jakuzi




Faizal, Akmal & Aku




Antara tetamu yang hadir merangkap opismate aku & x-opismate .




Tuan rumah@ my lady bos, duduk ditengah.

3 ulasan:

  1. akak, mak akak dah pindah umah ek? lama umah dier .. tapi tak pelah byk duit haram..:) malay akak sorang jek ke yang pergi? yang lain2 mana?

    BalasPadam
  2. ramai jugak malay. Rohaiza ada. Bank Officer ramai yg malay dtg.

    BalasPadam
  3. tp nape tak nmpk muka rohaiza pun...

    BalasPadam