Isnin, Mac 15, 2010

Birthday Celebration

Aku nak sambung cite pasal birthday Akmal. Hari Sabtu lepas (13.03.2010) Ayah telah membeli sebiji kek ais krim untuk birthday Akmal. Ke main suka lagi Akmal bila dapat kek birthday. Aku tak ajak sesiapa pun untuk meraikan harijadi Akmal hanya aku sekeluarga. Tengok ajelah gelagat Akmal dan adik-adiknya.











Pada 14.03.2010 pula adalah hari jadi aku. Hahaha.. aku dah 34 tahun. Emm.. tua ker tu ek... Tak perlah janji Ayah sayang Mama walaupun Mama bertambah umur.

Mana kek aku pulak. Selalunya birthday aku memang tak ada kek sebab dah beli kek masa harijadi Akmal. Kot nak makan sampai 2 biji kek. Mana larat nak abiskan. Tapi aku masih ada kek birthday dari opis aku. Hehehe... potong kek jugak aku yek...





Masa Akmal tengok pix kek birthday aku dia sound aku, "napa Mama tak bagi kek Mama" Bukan tak nak bagi opis mate aku pun tak cukup nak bawak balik bagi dia. Mau kena sound ngan opismate aku pulak.

Hadiah apa yang suami aku beri untuk aku tahun nie. Suami aku telah memberi sebuah taman dan kolam ikan. Tapi malangnya kolam ikan tak lagi siap dibina menjelang hari lahir aku. Walaupun tak siap lagi tapi aku tetap happy... TQ so much darling muah...






Inilah gambar taman dan kolam ikan yang masih dalam pembinaan.

Aku tengah memikirkan nama untuk taman hadiah pemberian suamiku. Emmm.. okay tak Ayah kalau Mama letak nama taman kita Taman Kasih Mama... Wah mesti Akmal tak puashati tak ada nama dia. Wakakah...Akmal jangan kecik ati tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan